Huomenna lähden pääsiäiseksi takaisin Ouluun. Saa Syödä isolla ässällä ja Olla Onnellinen isolla tuplaoolla. Ei sillä, etteikö täällä saisi nauttia elämästä, mutta en minä täällä viihdy läheskään niin hyvin kuin Oulussa. En missään nimessä!

Eilen sain taas kehuja ruotsin tunnilla esiintymistaidostani. Kaikki olivat tyytyväisiä esitelmääni ja nauroivatkin välillä. Omituista olla hyvä jossain, mitä pelkää suunnattomasti! Tanssiessa olo on niin erilainen; silloin ei tarvitse avata suutaan.

Illalla voisin vielä tehdä muistiinpanoja uusinta runoanalyysiä varten, ettei tarvitse stressata siitä kotona, kun ei ole omaa konettakaan käytössä. Kirjoituskoneella voisin tietenkin kirjoittaa, sillä tulee hienoa fonttia.

3 Kommentit

  1. Mää sain kans nyt blogin tehtyä, mutten kirjotettua mittää (oota vaa ku saan sen mun kameran). Mulla ei tällä hetkellä oikeen oo minkäänlaista kirjotettavaa, mutta kiva lueskella sun juttuja täältä. Löysin Minjan liven kautta tämänki, heh.
    Hyvää pääsiäistä Oulussa, täällä on kunnon rapakeli.

    VastaaPoista
  2. Juu, oisinhan mää sullekin mainostanut, mutta sinä oot se, joka lähtee minun kanssa Skotlantiin, jonka takia periaatteessa tätä aloin kirjoittaa. Mutta mikäpä siinä! Istutaan seinä välissä ja jutellaan blogin kautta, kih.

    VastaaPoista
  3. Mää lähinnä ajattelin, että kun mää nyt ajattelin hankkia sen järjestelmäkameran niin lähettelen kuvia sinne mun blogiin niin sääki voit käyä kattelemassa sitte niitä. Vielähä mulla sitä kameraa ei oo, koska mää oon ollu vähä saamaton asian suhteen, enkä mää osaa päättää nikonin ja canonin väliltä.

    Törkeitä ylivalaistuneitapikselimössökuvia en kyllä taho lähettää, joten kameraa odotellessa.
    -Ellu (mää en jaksa kirjautua sisään, aamulaiskotus)

    VastaaPoista